مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از سرمایه گذاری ۱۵ هزار میلیارد ریالی امسال در حوزه گردشگری این استان خبر داد.

سرمایه گذاری ۱۵ هزار میلیارد ریالی در حوزه گردشگری استان اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، محسن مصلحی در حاشیه بازدید از چند طرح گردشگری کاشان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: این سرمایه گذاری ها با مشارکت بخش خصوصی در قالب تسهیلات بانکی هم اکنون در استان اصفهان درحال اجراست.
وی افزود: این اعتبارها برای ساخت هتل، منطقه نمونه گردشگری و مراکز پذیرایی و اقامتی در شهرستان های استان اصفهان هزینه می شود.
مصلحی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵۰ هتل، هشت منطقه گردشگری و همچنین مراکز پذیرایی و اقامتی و مجموعه های تفریحی و گردشگری برای اسکان و اقامت گردشگران در این استان در حال ساخت است.
وی تصریح کرد: معتقدیم برای جذب گردشگر و اقامت آنها باید زیرساخت های مناسبی فراهم شود و بر همین اساس رویکرد میراث فرهنگی توسعه زیرساخت های گردشگری در استان اصفهان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان همچنین رشد مراکز اقامتی و پذیرایی در کاشان را خوب توصیف کرد و گفت: با توجه به جاذبه های متنوع گردشگری در این شهرستان بخش خصوصی باید با بهره گیری از تسهیلات بانکی نسبت به ساخت و ساز مراکزی برای اسکان گردشگران اقدام کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.